Regel alles via uw MijnVZVZ account

Met deze digitale omgeving kunt u 24/7: 

  • eenvoudig nieuwe diensten (zoals Mitz) aanvragen; 
  • uw lopende en aangevraagde diensten vinden; 
  • veilig uw contracten ondertekenen en inzien;  
  • eenvoudig wijzigingen doorgeven via ‘Mijn gegevens’; 
  • direct contact opnemen met het VZVZ Servicecentrum; 
  • veelgestelde vragen raadplegen; 
  • communicatiemiddelen zoals brochures bestellen via de webshop. 

Hoe kan ik inloggen bij MijnVZVZ?

De manier van inloggen heeft te maken met of u al klant bent bij VZVZ en of u de wettelijke vertegenwoordiger bent of een medewerker.

U bent al klant bij VZVZ 

Bent u wettelijk vertegenwoordiger? Dan kunt u zich registreren bij MijnVZVZ. U kiest hierbij voor identificatie met eHerkenning of uw UZI-pas. Na controle van uw registratie ontvangt u een welkomstmail van VZVZ. Vanaf dat moment kunt u MijnVZVZ gebruiken. 

Bent u medewerker of assistent? Dan kunt u MijnVZVZ alleen gebruiken op uitnodiging van uw wettelijk vertegenwoordiger. U krijgt hierbij een mail om uw account te activeren en tweestapsauthenticatie (2FA) in te stellen.  

U bent nog geen klant bij VZVZ

Bent u wettelijk vertegenwoordiger? Dan kunt u zich registreren bij MijnVZVZ. U kiest hierbij voor identificatie met eHerkenning of uw UZI-pas. Na controle van uw registratie ontvangt u een welkomstmail van VZVZ. Vanaf dat moment kunt u MijnVZVZ gebruiken.  

Bent u medewerker of assistent? Dan kunt u MijnVZVZ alleen gebruiken op uitnodiging van uw wettelijk vertegenwoordiger. U krijgt hierbij een mail om uw account te activeren en tweestapsauthenticatie (2FA) in te stellen.  

Wat kan een medewerker regelen en bekijken in MijnVZVZ?

Een medewerker logt altijd in met tweestapsauthenticatie en kan: 

  • uw lopende en aangevraagde diensten vinden; 
  • veilig uw documenten, dus ook overeenkomsten inzien; 
  • eenvoudig wijzigingen doorgeven via ‘Mijn gegevens’; 
  • direct contact opnemen met het VZVZ Servicecentrum; 
  • veelgestelde vragen raadplegen; 
  • communicatiemiddelen zoals brochures bestellen via de webshop. 

 

Medewerkers kunnen in MijnVZVZ géén nieuwe diensten en praktijkmutaties aanvragen en contracten ondertekenen. Alleen de wettelijk vertegenwoordiger is hiertoe bevoegd. 

 

 

Heeft u een andere vraag?

Raadpleeg dan de veelgestelde vragen op MijnVZVZ.nl of neem contact op met het VZVZ Servicecentrum via support@vzvz.nl. Heeft u al een account bij MijnVZVZ? Dan kunt u in MijnVZVZ ook ons contactformulier invullen en/of een terugbelverzoek indienen.